Toivon voivani lainata (kaukolaina?) seuraavan kirjan: Hassinen, Esa, Lahtelaiset ammattivalokuvaajat vuosina 1895-1930. Lahti 1993. (en löytänyt…

Kysytty

Toivon voivani lainata (kaukolaina?) seuraavan kirjan:
Hassinen, Esa, Lahtelaiset ammattivalokuvaajat vuosina 1895-1930. Lahti 1993. (en löytänyt Helmetkirjaston tai Monihaulla.)
Kirja mainitaan valokuvataiteen museon valokuvaajia esittelevällä sivustolla.
Voitteko ystävällisesti auttaa sen löytämisessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja löytyy seuraavista pääkaupunkiseudun kirjastoista:

Kansalliskirjastosta, josta sitä ei saa kotilainaksi - voi käydä lukemassa.

Museovirastosta, Sturenkatu 2a, 1 kpl, jota ei saa kotilainaksi - toinen kpl, jonka voi lainata. Kokoelma on B A Sarjat Lahti Lahden museo- ja taidelautakunta Piirteitä 17.

Sellaista aineistoa, joka löytyy pääkaupunkiseudun erikoiskirjastoista, ei kaukolainata Vantaalle, vaan asiakkaan on itse käytävä ko. kirjastossa.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kirja löytyy Lahden kaupunginkirjastosta