Toivoisin saavani nimet kahdelle elokuva, joista kummastanikin olen nähnyt osan ja joiden nimiä en tiedä. Kummassakin elokuvassa Harrison Ford näyttelemässä…

Kysytty

Toivoisin saavani nimet kahdelle elokuva, joista kummastanikin olen nähnyt osan ja joiden nimiä en tiedä. Kummassakin elokuvassa Harrison Ford näyttelemässä yhtä pääosista.

Toisessa elokuvassa Harrison Ford näyttelee miestä, joka on vaimonsa kanssa ilmeisesti jonkin hotellin huoneessa. Harrison on muistaakseni suihkussa, kun hänen vaimonsa katoaa. Kuvassa näkyy, kuinka vaimo jotenkin vedetään pois huoneesta, mutta Harrison ei huomaa sitä koska suihku kohisee. Harrison menee sängylle kylpytakki päällä, nukahtaa ja herättyään huomaa vaimon katoamisen lähtien sitten etsimään häntä.

Toisessa elokuvassa Harrison on jonkinlaisella saarella nuorehkon naispuolisen henkilön kanssa. He ovat joutuneet sinne ilmeisesti lentokoneen rikkoutumisen vuoksi, koska yhdessä kohtaa he ovat rikkoutuneen lentokoneen luona. Aluksi he eivät kovin paljon pidä toisistaan, mutta elokuvan jatkuessa he ainakin ystävystyvät toisiinsa ennekuin heidät pelastetaan sieltä saarelta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen elokuva on varmaankin Roman Polanskin Frantic (1988) ja toinen Ivan Reitmanin 6 päivää 7 yötä (1998).