Tiiliverhoilun talon seinään on nyt ilmestynyt kuvan mukaisia ötököitä varsin runsaasti. Mikä ötökkä lienee kyseessä ja pitäisikö olla huolissaan? Ötökän…

Kysytty

Tiiliverhoilun talon seinään on nyt ilmestynyt kuvan mukaisia ötököitä varsin runsaasti. Mikä ötökkä lienee kyseessä ja pitäisikö olla huolissaan? Ötökän pituus on noin 1,5 cm.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on mitä suurimmalla todennäköisyydellä leppäkertun toukka. Joten ei siis tarvitse olla huolissaan.