TIETOKONEELLANI ON OLLUT VUOSIA KIRJASTOKORTTINI NUMERO JA SALASANANI PALLUKKOINA. NYT HÄVINNEET JA HURU-UKKONA EN MUISTA. VOINKO SAADA NE TAKAISIN TAI…

Kysytty

TIETOKONEELLANI ON OLLUT VUOSIA KIRJASTOKORTTINI NUMERO JA SALASANANI PALLUKKOINA. NYT HÄVINNEET JA HURU-UKKONA EN MUISTA.
VOINKO SAADA NE TAKAISIN TAI UUDET ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin numero on kirjastokorttinne viivakoodin alla oleva 109-alkuinen numerosarja. Salasana on itse valitsemanne neljä numeroa. Antamanne salasana näkyy meille asiakastiedoissanne vain neljänä tähtenä, joten emme tiedä käyttämäänne salasanaa. Uuden salasanan voi tallentaa asiakastietoihinne, kun käytte itse henkilökohtaisesti lähimmässä kirjastossa. Tietoturvan vuoksi salasanaa ei voi muuttaa muulla tavalla.