Otsikko
Tietoja Theodore A. Bell:sta. Kirja Aikojen arkku. Henkilötietoja ei löydy.

Kysytty

Tietoja Theodore A. Bell:sta.
Kirja Aikojen arkku.
Henkilötietoja ei löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat tiedot ovat tietokannasta "Contemporary authors" (Gale literary databases):

Ted (Theodore) Bell on syntynyt 1947 Floridassa. Hän on suorittanut korkeakoulututkinnon ja saanut sittemmin kuvataiteiden kunniatohtorin arvon.

Vuosina 1982 - 2000 Bell työskenteli mainosalalla. Hän menestyi urallaan loistavasti ja toimi johtotehtävissä eri mainostoimistoissa. Vuonna 2000 Bell jätti työnsä ryhtyäkseen kokopäivätoimiseksi kirjailijaksi.

Bell on julkaissut kirjat "Nick of time" (suom. "Aikojen arkku") (2000), "Hawke" (2003) ja "Assassin" (2004). "Hawke", jossa Bell loi James Bond -tyyppisen supersankarin, oli suuri myyntimenestys ja sai lehden "Library Journal" palkinnon.

Ted Bellillä on kotisivu osoitteessa

http://www.tedbellbooks.com/