Tietoa toimialaluokituksesta, ryhmästä O, eli muut yhteiskunnalliset ja henkilökohtaiset palvelut.Aihe on LInnanmäki, joten kaikki muukin tieto on…

Kysytty

Tietoa toimialaluokituksesta, ryhmästä O, eli muut yhteiskunnalliset ja henkilökohtaiset palvelut.Aihe on LInnanmäki, joten kaikki muukin tieto on tervetullutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toimialaluokitus on "tilastotoimen yleisimmin käytetty ja laajimmalle levinnyt luokitusstandardi" ja siksipä Tilastokeskuksen sivuilla osana yleisiä tilastoluokituksia esitellään myös toimialaluokitus
http://www.tilastokeskus.fi/tk/tt/luokitukset/opas.html#k1 periaatteineen ja rakenteineen. Lisää tietoa saat Tilastokeskuskuksen julkaisemasta kirjasta Toimialaluokitus 1995.

Mitä mahdat "kaikella muulla tiedolla" tarkoittaa? Linnanmäestä on Eeva-Kaarina Holopainen kirjoittanut historiikin. Nimenä on Saisko lipun karuselliin - Linnanmäki 1950-1990 (1990). Onkohan kyseisestä kirjasta lähdeluetteloineen apua?