Tietoa perikunnan oikeudellisesta asemasta, esim. jos perikunta haluaa myydä kiinteää omaisuutta?

Kysytty

Tietoa perikunnan oikeudellisesta asemasta, esim. jos perikunta haluaa myydä kiinteää omaisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juha Koposen kirja Kuolinpesän osakkaan opas (Verotieto, 1998) on luullakseni käyttökelpoinen tähän tarkoitukseen.