Tietoa Marilyn Kayesta. Milloin hän on alkanut kirjailijaksi ja miksi? Ketkä ovat hänen vanhempiaan ja mitä työtä ne tekevät?

Kysytty

Tietoa Marilyn Kayesta.
Milloin hän on alkanut kirjailijaksi ja miksi?
Ketkä ovat hänen vanhempiaan ja mitä työtä ne tekevät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marilyn Kayesta on kysytty tällä palstalla aiemminkin. Vastaukset löydät arkistosta kirjoittamalla laatikkoon Kaye Marilyn. Esim. seur. osoitteesta löytyy tietoa suomeksi
http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=authors&auth_cat=2&id=320&lastname=Kaye&…;