Tietoa elina karjalaisesta, niin ihmisenä kuin kirjailijana. tietoa löytyy vain erittäin vähän netistä... tietoa myös kolumneista...

Kysytty

Tietoa elina karjalaisesta, niin ihmisenä kuin kirjailijana. tietoa löytyy vain erittäin vähän netistä... tietoa myös kolumneista...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa Elina Karjalaisesta löydät esim. seuraavista teoksista:

Kotimaisia nykykertojia. 1-2 / [toimittaja: Ismo Loivamaa]ilm. vuosi 2003
2 Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita. 3 / toim. Ismo Loivamaa, ilm. v. 2001
3 Koskesta suvantoon : muistelmia vanhenemisen vuosilta / Elina Karjalainen, ilm. v. 2001
4 Villit vuodet : muistelmia toimittajavuosilta / Elina Karjalainen, ilm. v.2000
5 Isän tyttö : lapsuuden muistelma / Elina Karjalainen, ilm. v. 1999
6 Kotimaisia nykykertojia. 2 / toim. Ritva Aarnio ja Ismo Loivamaa, ilm. v. 1998
7 Kaipauksen ja kiitoksen kirja / Elina Karjalainen, ilm. vuosi 1998
8 Nuorten suosikkikirjailijat kautta Plätän, ilm. vuosi 1995
9 Löytöretki lapsuuteen / toimittanut Heli Karjalainen, ilm.vuosi1988
10 Suomalaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita. 4 / toimittanee t Vuokko Blinnikka & Kari Vaijärvi, ilm.vuosi 1987
11 Suomalaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita. 3 / toimittaneet Vuokko Blinnikka, Kaija Salonen, Kari Vaijärvi, ilm.vuosi 1981
12 Ihmisen ääni / Elina Karjalainen, ilm.vuosi 1976 .

Kaikki nämä kirjat löytyvät pääkaupunkiseudun kirjastoista, voit tarkastaa niiden saatavuuden tekemällä tiedonhaun osoitteessa http://www.helmet.fi.
Lehtiartikkeleita kirjailijasta löydät mm. Aleksi-nimisestä tietokannasta, josta voit kysyä lisää omasta kirjastostasi.