Tieteiskirja, jossa vieras sivilisatio pelastaa ihmiskunnan keksiessään syöpäsolun avulla kuolemattomuuden.

Kysytty

Tieteiskirja, jossa vieras sivilisatio pelastaa ihmiskunnan keksiessään syöpäsolun avulla kuolemattomuuden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Syöpään parannuskeinon keksineitä kosmoksen muukalaisia tavataan ainakin Octavia E. Butlerin kirjassa Aamunkoitto (Kirjayhtymä, 1990). Olisikohan tämä ehkä kaivattu tieteisromaani?