Tietäisittekö jatkoa ja kirjailijaa seuraavasti alkavalle lasten runolle: "Isäkarhu kun auton osti ja perheensä siihen nosti..."?

Kysytty

Tietäisittekö jatkoa ja kirjailijaa seuraavasti alkavalle lasten runolle:

"Isäkarhu kun auton osti
ja perheensä siihen nosti..."?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut runon jatkoa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista, miten runo jatkuu. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.