Tietääkö kukaan mistä saisi Huovisen Havukka-ahon ajattelijan kirjan ruotsin kielellä?

Kysytty

Tietääkö kukaan mistä saisi Huovisen Havukka-ahon ajattelijan kirjan ruotsin kielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tosiaan käännetty vuonna 1953 ruotsiksi nimellä Konsta. Kotikaupunkisi Oulun kirjastojen kokoelmissa sitä ei ole. Konsta löytyy Helsingin, Vaasan, Tampereen, Turun, Porvoon, Kotkan ja Kajaanin kaupunginkirjastoista.

Sinun on mahdollista saada se kaukolainana Ouluun. Tässä on tietoa Oulun kaupunginkirjaston kaukopalvelusta:

http://www.ouka.fi/kirjasto/palvelut/kaukopal.html