Tiedustelisin voisinko saada teiltä Entressen kirjastosta 15.1.20 päivän HBL lehden kun siinä on kuulutuksia mitä tarvitsisimme.

Kysytty

Tiedustelisin voisinko saada teiltä Entressen kirjastosta 15.1.20 päivän HBL lehden kun siinä on kuulutuksia mitä tarvitsisimme.

Vastaus

Vastattu

En uskalla luvata Entressen lehteä Sinulle, mutta ainakin voit käydä sen kopioimassa (tai tarvitsemasi sivut) kirjastossa.

Voit löytää päivän lehden (ja muutaman kuukauden arkiston) PressReader palvelustamme. https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Kirjaudu_elehtipalveluihin(25232)

Kun kirjaudut sisään kirjastokortillasi voit myös tulostaa haluamasi sivut.