Tiedustelisin, miksi kolmatta kirjaani "Vapauden siivet" ei ole saatavilla kirjastoista? (Ainakaan helmet-haun perusteella). Se on julkaistu BoD -kustannuksen…

Kysytty

Tiedustelisin, miksi kolmatta kirjaani "Vapauden siivet" ei ole saatavilla kirjastoista? (Ainakaan helmet-haun perusteella). Se on julkaistu BoD -kustannuksen kautta 2014 ja ko. kustantamo ilmoitti minulle, että he laittavat kirjan sellaiseen johonkin tietokantaan (en muista tarkemmin tietokannan nimeä), josta kirjastot sen löytävät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoille tarjotaan hyvin paljon monenlaista aineistoa. Kaikista tarjolla olevista aineistoista kirjastot pystyvät ottamaan kokoelmiinsa vain hyvin pienen osan. HelMet-kirjastot eli Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kirjastot valitsevat aineistot kukin omien kriteeriensä mukaisesti. Voit esittää hankintaehdotuksen haluamallesi kirjastolle HelMetistä löytyvällä lomakkeella: http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus .