Otsikko
Tiedustelisin löytyisikö dvd Ruusun tekijä niminen ranskalainen elokuva jostain kirjastosta. Ja ellei, voinko jättää hankinta ehdotuksen näin samalla kertaa??…

Kysytty

Hei, tiedustelisin löytyisikö dvd Ruusun tekijä niminen ranskalainen elokuva jostain kirjastosta. Ja ellei, voinko jättää hankinta ehdotuksen näin samalla kertaa??. Olisi kiva jos mahdollista, kiitos.

Vastaus

Vastattu

Elokuvaa Ruusuntekijä (La Fine fleur, 2021) ei löydy vielä minkään Suomen kirjaston kokoelmista. Voi olla, ettei sitä ole vielä ollut tarjolla lainattavana kappaleena kirjastoille. Hankintaehdotusta ei voi jättää Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun kautta, vaan se kannattaa esittää suoraan siihen kirjastoon, johon toivoisi elokuvan hankittavan.