Tiedustelisin kirjaa: Lagnebro, Lillemor:Finska krigbarn. Studier i socialt arbete vid Umeå Universitetet, nr 19. Umeå 1994 Kirjan tiedot saatu netistä. Kirja…

Kysytty

Tiedustelisin kirjaa:
Lagnebro, Lillemor:Finska
krigbarn. Studier i socialt arbete vid Umeå Universitetet, nr 19.
Umeå 1994
Kirjan tiedot saatu netistä. Kirja tulisi lahjaksi sisarelleni joka ollut sotalapsena Ruotsissa ja on edelleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja kuuluu Eduskunnan kirjaston kokoelmiin, mutta on ainoastaan lainattavissa. Kirjakaupoista voi kysyä kirjaa, jos haluaa ostaa sen.