Tiedustelisin kenen sanat on laulussa Laulu valonkantajalle. ja jos on Kyösti Mäkimattilan niin löytyykö myös kirjana?

Kysytty

hei tiedustelisin kenen sanat on laulussa Laulu valonkantajalle. ja jos on Kyösti Mäkimattilan niin löytyykö myös kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu Valonkantajille on Kyösti Mäkimattilan sanoittama ja löytyy albumilta Olet maailmassa ainut (2018). Laulujen sanat ovat levyn tekstilipukkeessa. Nuottikirjana albumia tai sen kappaleita ei ole saatavilla. Levy on lainattavissa Vaasan kaupunginkirjastosta.

Mäkimattila on julkaissut v. 2019 runokirjan Valoina toisillemme. Sen sisällöstä ei löydy tietoja, eikä kirjaa ole Vaasan kaupunginkirjastosta. Sen voi kuitenkin tilata kaukolainaksi.