Otsikko
Tiedustelisin että onko teoksesta " Berger, K.S 1998. The developing person: through the life span." - suomenkielistä käännöstä, tai onko vastaavanlaisia…

Kysytty

Hei, tiedustelisin että onko teoksesta " Berger, K.S 1998. The developing person: through the life span." - suomenkielistä käännöstä, tai onko vastaavanlaisia teoksia suomenkielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Bergerin kirjaa The developing person through the life span ei ole suomennettu.
Ihmisen elämänkaarta käsitellään mm. seuraavissa kirjoissa:
Dunderfelt, Tony: Elämänkaaripsykologia
Lievegoed, Bernard: Yksilön elämänkaari
Turunen, Kari E.: Elämänkaari ja kriisit
Vuorinen, Risto: Minän synty ja kehitys
Ihmisen elämänkaari
Tolkki-Nikkonen, Mirja: Kun ei odota ei kärsi, kun ei vaadi ei paljon pety : yksilön
elämänkaaren kriittiset vaiheet.