Tiedustelisin että onko absoluuttinen nollapiste Krutsinin vaiko Lääkkölän yhtye?

Kysytty

Tiedustelisin että onko absoluuttinen nollapiste Krutsinin vaiko Lääkkölän yhtye?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Absoluuttinen nollapiste -yhtyeen jäseniä kuvataan internetissä Wikipedia-tietokannassa siten, että Tommi Liimatta nostetaan muiden jäsenten edelle:

"Tommi Liimatta (s. 14. tammikuuta 1976) on tamperelainen muusikko, sarjakuvapiirtäjä, kuvataiteilija ja kirjailija. Liimatta on tullut tunnetuksi Absoluuttinen Nollapiste -yhtyeen laulajana, sanoittajana ja säveltäjänä."

Muista nykyisistä jäsenistä kerrotaan nimen lisäksi vain soitin:

"Nykyiset jäsenet
Janne Hast, kosketinsoittimet ja lyömäsoittimet
Tommi Liimatta, laulu ja kitara
Aki Lääkkölä, kitara ja kosketinsoittimet
Tomi Krutsin, lyömäsoittimet ja laulu
Aake Otsala, basso ja laulu"

Jos kysyjän tarkoitus on saada selville mahdollisia omistussuhteita yhtyeessä (esim. osakeyhtiö, osuudet siinä jne.), emme valitettavasti osaa sanoa siihen asiaan mitään.

Yhtyeen kotisivu:
http://absoluuttinennollapiste.fi/