Tiedustelisin että löytyykö kirjastosta vasta alkajalle esim. opaskirjoja konekirjontaan ja aplikointiin?

Kysytty

Hei, tiedustelisin että löytyykö kirjastosta vasta alkajalle esim. opaskirjoja konekirjontaan ja aplikointiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Applikoinnin saloihin perehdyttää Elaine Hammondin teos Tilkkutyöt, tikkaus & applikointi : aloittelijan opas (Karisto, 1998). Konekirjontaan johdattavat Poppy Treffryn teokset Villi ja vapaa konekirjonta (Mäkelä, 2010) ja Ompelukone laulaa! (Mäkelä, 2013). Suzanne McNeillin teos Inspired by Zentangle : fabric arts, quilting, embroidery (Design Originals, 2010) kertoo sekä konekirjonnasta että applikoinnista.

Teosten saatavuuden voit tarkistaa Helmet-verkkokirjastosta.

http://www.helmet.fi/fi-FI