Tiedustelen voinko tilata/ostaa "Heikki ja Kaija"-sarjan (klassikko 60/70-luvulta) VHS tai DVD? Kaikki osat mitkä on saatavilla. Myös se vanha sarja …

Kysytty

Tiedustelen voinko tilata/ostaa "Heikki ja Kaija"-sarjan (klassikko 60/70-luvulta) VHS tai DVD? Kaikki osat mitkä on saatavilla. Myös se vanha sarja "Rintamäkeläiset" kiinnostaisi. Asun Ruotsissa Tukholman alueella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun HelMet-verkkokirjaston kautta kyseisten ohjelmien tilaaminen ei valitettavasti onnistu. Ulkomailla asuvien suomalaisten on kuitenkin mahdollista tilata tuotteita Yleisradion tallennemyynnin ( http://yle.fi/tallennemyynti/ ) kautta. Heikki ja Kaija I, Heikki ja Kaija II sekä Rintamäkeläiset II -videokasetit näyttävät kuuluvan tällä hetkellä heidän valikoimiinsa. Tilaukset voi osoittaa osoitteeseen tuote.tilaukset@yle.fi .