Tiedustelen tulossa olevien lasten sanataidepajojen kellonaikoja. Ilmoituksessa ei niitä ole, joten toivomme tietoa lisättäväksi.

Kysytty

Tiedustelen tulossa olevien lasten sanataidepajojen kellonaikoja. Ilmoituksessa ei niitä ole, joten toivomme tietoa lisättäväksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alakouluikäisten sanataidepaja alkaa klo 10 ja isompien lasten klo 13.
Kesto on noin 45 minuuttia.