Tiedustelen sellaista asiaa,että saakohan tätä teosta:Kotler, Keller, Bradly, Goodman, Hansen: Marketing Management, 2009 suomenkielisenä?Kiitos vastauksestasi.

Kysytty

Hei,

Tiedustelen sellaista asiaa,että saakohan tätä teosta:Kotler, Keller, Bradly, Goodman, Hansen: Marketing Management, 2009 suomenkielisenä?Kiitos vastauksestasi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä laitosta ei ole saatavissa suomeksi. Vuoden 2009 kirja on tämän teoksen 13. painos. Saman kirjan kuudes painos vuodelta 1988 on teoksen uusin suomennettu versio. Kirjan nimi on Markkinoinnin käsikirja. Kirja on saatavissa esimerkiksi Helmetistä.

http://luettelo.helmet.fi/record=b1350688*fin