Tiedon Portaat kirjasarjan kahdeksannessa osassa on noin sivulla 350-400 jakso: Nykykreikka. Olisiko sivuista mahdollisuus saada kopio kielen opiskelun tueksi?…

Kysytty

Tiedon Portaat -kirjasarjan kahdeksannessa osassa on noin sivulla 350-400 jakso: Nykykreikka. Olisiko sivuista mahdollisuus saada kopio kielen opiskelun tueksi? Mitähän kopiot maksaisi?

Vastaus

Vastattu

Kirjan osan kopiointi yksityiseen käyttöön, kuten omaan opiskeluun, on sallittua. Voit siis kopioida nuo sivut itsellesi, mutta et saa levittää niitä eteenpäin.

Espoon kaupunginkirjastossa voit kopioida 20 sivua maksutta, jonka jälkeen hinta on 40 senttiä/sivu. Henkilökunta ei kopioi kirjan osiota puolestasi, vaan sinun tulee tehdä se itse.