Tiedetättekö vielä millon perillinen sarjan viimeinen kirja ilmestyy suomeksi ,englanninksi olen jo nähnyt kirjan kaupoissa.Kiitos jo valmiiksi

Kysytty

Hei, tiedetättekö vielä millon perillinen sarjan viimeinen kirja ilmestyy suomeksi ,englanninksi olen jo nähnyt kirjan kaupoissa.Kiitos jo valmiiksi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan kustantajan Tammen mukaan Christopher Paolinin kirja Brisingr ilmestyy suomeksi maaliskuussa 2009. Kirja on kolmas osa sarjassa Perillinen. http://www.tammi.fi/kirjat/ISBN/9789513132231/