Tiedättekö, onko kirjastojen valikoimaan tulossa Hannu Mäkelän uusin kirja "Mitä sanomatta jää. Erään raukkauden tilinpäätös". ? Julkaisija Tammi, syksy 2009…

Kysytty

Hei! Tiedättekö, onko kirjastojen valikoimaan tulossa Hannu Mäkelän uusin kirja "Mitä sanomatta jää. Erään raukkauden tilinpäätös". ? Julkaisija Tammi, syksy 2009. Tekisin mielelläni varauksen ko. kirjaan, jos se on joskus saatavilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hannu Mäkelän kirjan nimi on Mikä sanomatta jää : kertomus rakkaudesta. Se on kyllä jo tullut kirjastoihin, joten varauksen siitä voi tehdä milloin vain.
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=mik%C3%A4+sanomatta&searchs…