Tiedättekö milloin suomennetaan ja julkaistaan Derek Landyn kirjoittaman sarjan Keplo Leutokalma kuudes osa?

Kysytty

Hei,
tiedättekö milloin suomennetaan ja julkaistaan Derek Landyn kirjoittaman sarjan Keplo Leutokalma kuudes osa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän samaan kysymykseen on vastattu huhtikuussa 2014 Helsingin kaupunginkirjastosta näin:

Tiedustelin asiaa Tammelta, ja sieltä kerrottiin, ettei Tammi näillä näkymin jatka Keplo Leutokalma -sarjan julkaisemista. Seuraavia osia ei siis ole tulossa suomeksi, jollei Tammi muuta päätöstä tai sarjan julkaisu siirry jollekin muulle kustantamolle.

Tammelle voi laittaa asiasta palautetta. Osoitteesta http://www.tammi.fi/kustannusosakeyhtio-tammi löytyvät kustantamon yhteystiedot.