Tiedättekö milloin Paolinin kirjoittaman Perillinen -sarjan viimeinen osa (Perintö) ilmestyy suomeksi? Ja milloin se olisi lainattavissa kirjastosta?

Kysytty

Hei,

tiedättekö milloin Paolinin kirjoittaman Perillinen -sarjan viimeinen osa (Perintö) ilmestyy suomeksi? Ja milloin se olisi lainattavissa kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksen suomennoksesta ei ole vielä tietoa. Alkuteos Inheritance ilmestyi 8. marraskuuta Yhdysvalloissa. Ainakaan Paolinin suomalaisen kustantajan Tammen kevään 2012 kirjoissa sitä ei vielä ole mainittu. Aiemmat osat ovat tulleet suomeksi yli puoli vuotta alkuteoksen ilmestymisen jälkeen.

http://www.tammi.fi/naytesivut/ISBN/Tammenterho2012kevat/

38 ääntä

Kommentit

Tammen asiakaspalvelusta vastattiin että suomennos ilmestyy keväällä 2012 eli aika nopeasti suomennuttavat sen :-)

luin jostaki et se ilmestyy n.2013 ???

Uusin tieto (kysytty 23.2.) on että suomennos ilmestyy lokakuussa 2012, ei ikävä kyllä vielä keväällä.