Tiedätkö, onko tyyliltään vastaavia kirjoja kuin Aleksis Delikouraksen Nörtti-sarja?

Kysytty

Hei,

tiedätkö, onko tyyliltään vastaavia kirjoja kuin Aleksis Delikouraksen Nörtti-sarja? (Lukemista 12 v. pojalle.)

Vastaus

Vastattu

Delikouraksen Nörtti-sarjasta innostuneelle 12-vuotiaalle pojalle sopisivat esimerkiksi seuraavat kirjat:

- Jacobsson, Anders: Bertin päiväkirjat

- Kinney, Jeff: Neropatin päiväkirja -sarja

- Kontula, Aino: Ei eläinkokeita - käyttäkää mopoja!

- Korkea-aho, Kaj: Zoo-sarja (1. osa on nimeltään Viraalit nerot)

- Kuronen, Kirsti: Vili Voipio -sarja

- Lukkarila, Päivi: Kuinka saavutetaan Zanshin

- Paretskoi, Jyri: Shell's Angles -sarja

- Paretskoi, Jyri: K15 -sarja

- Parvela, Timo: Kepler62-sarja (Kirja yksi, Kutsu)

- Pettersen, Siri: Kupla

- Varento, Vilu: Be cool

- Veirto, Kalle: Pelibunkkerin pojat