Tiedätkö kuinka monta Koiratytöt kirjaa on vielä tulossa ja jos tiedät niin voisitko kertoa?

Kysytty

Tiedätkö kuinka monta Koiratytöt kirjaa on vielä tulossa ja jos tiedät niin voisitko kertoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koiratytöt-sarjan uusin osa Jesse laivakoira ilmestyy tänä keväänä. Teos on sarjan kuudes kirja. Sarjaa kustantaa kustannusyhtiö Karisto, joten sitä, kuinka monta kirjaa sarjaan on vielä tulossa, voisit tiedustella kustantajalta. Osoite on kustannusliike@karisto.fi