Tiedän yhden laulun jonka nimen ja esittäjän tahtoisin tietää. Laulua ei kuulu radiosta ja siinä lauletaan jotain että: "Mä joskus kaipaan käsiesikosketusta…

Kysytty

Tiedän yhden laulun jonka nimen ja esittäjän tahtoisin tietää. Laulua ei kuulu radiosta ja siinä lauletaan jotain että: "Mä joskus kaipaan käsiesikosketusta..." Uskoisin että sitä laulaa miespuolinen henkilö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen nimi lienee Ihanuuteni ja sitä on esittänyt Yasmiinin tuoksu. Eräällä keskustelupalstalle aihetta käsitellään hieman enemmänkin, http://www.radiosuomipop.fi/phpbb2/viewtopic.php?p=152860 .

Aineistotietokannasta kannattaa etsiä nimellä Ihanuuteni, http://kummeli2.kemi.fi:8000/Intro?formid=form.html .
Haulla löytyvät seuraavat
Suomirock Vol 1 [Videotallenne] : Power Karaoke
Suomi soittaa [Äänite] : jaksaa vanhakin tanssia p1997
Tanssiorkesteri Syke Villit bootsit p2003

Ensimmäisestä en löytänyt tietoja esittäjästä tätä kautta, toisella levyllä kappaleen esittää tanssiorkesteri Ässät, kolmannella tanssiorkesteri Syke. Ehdotan, että käyt lähikirjastossa katsomassa, olisiko näissä äänitteissä etsimäsi kappale.