Thomas Harrisin Uhrilampaat-kirja. Löytyikö uhrien suusta tai silmäluomien alta jotain?

Kysytty

Thomas Harrisin Uhrilampaat-kirja. Löytyikö uhrien suusta tai silmäluomien alta jotain?

Vastaus

Vastattu

Uhrilampaiden Buffalo Billiksi kutsuttu sarjamurhaaja laittoi uhriensa kurkkuun pääkallokiitäjän (Acherontia styx) kotelon. Sellainen löydetään ruumiinavauksessa kirjan luvussa 12, ja kohtaus nähdään myös elokuvassa.

Ks. esim. https://screenrant.com/silence-lambs-buffalo-bill-moths-symbolism-expla…