Tervehdys pohjanmaalta.Kysyisin onko Janakkaln kirjastossa kuinkapaljon ns.sukukirjoja ja onko mahdollista kaukolainata niitä? Olen suorittanut oman sukuni…

Kysytty

Tervehdys pohjanmaalta.Kysyisin onko Janakkaln kirjastossa kuinkapaljon ns.sukukirjoja ja onko mahdollista kaukolainata niitä?
Olen suorittanut oman sukuni tutkimista,enkä löydä kirkon kirjoista enää apua ko.tutimukseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Janakkalan kirjaston ja Hämeenlinnan kaupunginkirjasto - Hämeen maakuntakirjaston kokoelmien kautta löydätte siellä olevat sukukirjat.