Tervehdys! Minua kiinnostaisi lukea Michael Kamenin säveltämiä orkesterisovituksia Metallican kappaleista siten kuin ne on Metallican S & M -albumilla (1999)…

Kysytty

Tervehdys!

Minua kiinnostaisi lukea Michael Kamenin säveltämiä orkesterisovituksia Metallican kappaleista siten kuin ne on Metallican S & M -albumilla (1999). Miten tällaisia partituureja pääsisi katselemaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä nuotti löytyy muutamista pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista: S & M : Highlights : Guitar, vocal, includes orchestral melodies  (2000). Nuotin tietojen mukaan siinä on sanat, melodia, kitara nuottina ja tabulatuurina, ja se on transkriptiovalikoima Metallican S & M tupla-albumilta. Jos tämä on etsimäsi, voit pyytää sen kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta.

https://www.finna.fi/Record/helmet.1407297