Lähellämme on Pikku Laivassa pieni kirjasto. Olen kuullut, että siellä on kopiointimahdollisuus. Onko siellä myös mahdollisuus silputa asiakirjoja?

Kysytty

Lähellämme on Pikku Laivassa pieni kirjasto. Olen kuullut, että siellä on kopiointimahdollisuus. Onko siellä myös mahdollisuus silputa asiakirjoja?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti silppuri ei kuulu Pikkulaivan kirjaston valikoimiin.

Lähin asiakirjojen tuhoamismahdollisuus löytyy Ison Omenan kirjastosta Palvelutorilta.