Tervehdys, etsiskelen sitä kenen ja minkä novellikokoelman olen lukenut. Kirja oli julkaistu, mielestäni, 2000-luvulla. Kirjailija on kotimainen ja nainen…

Kysytty

Tervehdys, etsiskelen sitä kenen ja minkä novellikokoelman olen lukenut. Kirja oli julkaistu, mielestäni, 2000-luvulla. Kirjailija on kotimainen ja nainen. Kokoelmassa on noin 10 novellia ja ne kertovat samoista henkilöistä, osin jopa saman perheen ja suvun ihmisistä ja heidän tuttavistaan. Lisäksi novellit jatkavat toistensa tarinaa, eivät aivan suoraa, mutta täydentävät kyllä toisiaan. Kiitos mahdollisista vihjeistä.

Vastaus

Vastattu

Helmi Kekkosen Kotiin (Avain, 2009) toisiinsa kietoutuvine tarinoineen saattaisi ehkä tulla kyseeseen.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au1ba52e9a-543e-4a05-8a36-1e5fb436e77c