Terve, Olisiko mahdollista saada noihin kirjaston tiedotusvaihtoehtoihin myös tekstiviesti? Nykyään on vain sähköposti ja kirjeitse valittavissa. En käytä…

Kysytty

Terve,

Olisiko mahdollista saada noihin kirjaston tiedotusvaihtoehtoihin myös tekstiviesti? Nykyään on vain sähköposti ja kirjeitse valittavissa.

En käytä sähköpostia niin usein ja kirje tuntuu vähän turhalta puun tuhlaukselta..

Toivottavasti on muitakin ketkä ovat tätä vaihtoehtoa ehdottaneet tai pyytäneet..

t.vesa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska olet osoittanut kysymyksesi Helsinkiin, tarkoitat ilmeisesti HelMet-kirjastoja?

Etusivulta www.helmet.fi kohdasta "Ohjeita" löytyy otsikko "HelMet-tekstiviestipalvelut: Varausilmoitus ja eräpäivätiedote". Kun napsautat tekstin auki, löydät ohjeet, joiden avulla saat tekstiviestipalvelun käyttöösi.