Terve! mistäköhän löytyvät sanat ja soinnutukset vanhoihin kupletteihin ja ralleihin sekä valsseihin yms. tapio tapio rautavaaran, esa pakarisen,tatu…

Kysytty

terve! mistäköhän löytyvät sanat ja soinnutukset vanhoihin kupletteihin ja ralleihin sekä valsseihin yms. tapio tapio rautavaaran, esa pakarisen,tatu pekkarisen sekä muihin vastaaviin lauluihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista näyttäisi löytyvän jonkun verran kyseisten tekijöiden musiikkia nuotteina ja CD-levyinä.

Saatavuustiedot voit tarkistaa Helmet-aineistotietokannasta: http://www.helmet.fi/