Terve. Mistä yrityksestä on kyse tässä alla olevan linkin kuvassa? Kuva on huonokuntoinen ja kyseessä on Hankasalmelta tullut metsälöytö, autoprojektin etuovi…

Kysytty

Terve. Mistä yrityksestä on kyse tässä alla olevan linkin kuvassa? Kuva on huonokuntoinen ja kyseessä on Hankasalmelta tullut metsälöytö, autoprojektin etuovi. Auto on mallia vanha Volkkarin pakettiauto.

Kuvassa on selvästi jonkinlainen vene ja perämies ohjaamassa. Oikeassa kulmassa on kolmiomallinen sininen lippu nostettu salkoon ja mahdollisesti tekstiä salon suuntaisesti.

Voisiko olla kyse jostain 1960-70 luvun satama, varustamo tai kuljetusyrityksestä?

Kuva Photobucketin kuvapalvelussa:

http://i609.photobucket.com/albums/tt180/Protege16/nimetoumln.png

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Kysymykseesi ei valitettavasti ole löytynyt vastausta. Palaamme asiaan, jos saamme jotain kautta myöhemmin selville, mistä yrityksestä oikein on kysymys. Tai ehkäpä joku tämän lukijoista tunnistaa kuvan logon.