Terve! Kuk voin lue kirja sinun kirjasto eli saisinko hän ostaa. Kirja - Automaatiojärjestelmien hydrauliikka ja pneumatiikka / Toimi Keinänen, Pentti…

Kysytty

Kukaan ei kirjastossanne lue kirjaa Automaatiojärjestelmien hydrauliikka ja pneumatiikka / Toimi Keinänen, Pentti Kärkkäinen. Voisiko sen ostaa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti ei.

Emme myy vähän käytettyjä kirjoja, koska niille voi äkkiä löytyäkin kysyntää.

Tätä kirjaa voi ostaa enää satunnaisesti antikvariaateista, joten se kannattaa säilyttää kirjaston kokoelmissa kaikkien luettavana.

Kirjasta on saatavana myös e-kirja versio. https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Rb1723303__S%20Automaatioj%C3%A4rjestelmien%20hydrauliikka%20ja%20pneumatiikka__Orightresult__U__X7?lang=fin&suite=cobalt#resultRecord-b1723303

Voit varata kirjan lähikirjastoosi ilmaiseksi.