Terve! Haluaisin kysyä, mistä saisin tietoa kirjailiasta nimeltä "Jack London" Teen esitelmää tästä aiheesta, eikä wikipediaa saa käyttää. Enkä löytänyt helmet…

Kysytty

Terve!

Haluaisin kysyä, mistä saisin tietoa kirjailiasta nimeltä "Jack London"
Teen esitelmää tästä aiheesta, eikä wikipediaa saa käyttää.
Enkä löytänyt helmet.fi kirjaa, josta löytäisin tietoa Jack Londonista.
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät kirjoja valitsemalla Tarkenna hakua, kirjoita London Jack, valitse Tietokirjat, Aineistoksi Kirja, Kieli suomi. Näin löydät mm. seuraavan teoksen (alla linkin takana muita kirjoja)

Koski, Mervi: Ulkomaisia nuortenklassikoita Aarresaaresta Pulskaan Mustaan, 2000.

http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=london%2Cjack&searchscope=12&m…

Napsauttamalla sitten teoksen nimeä näet missä kirjastoissa teos löytyy. Voit varata kirjan kortin numeron ja nelinumeroisen pinkoodin avulla ja noutaa sen lähellä olevasta kirjastosta. Aikuisten osaston kirjan varaaminen maksaa 50 snt. ja se maksetaan kun hakee kirjan.