Terve arvon tiedonvälittäjät, Tarvitsisin ammatillisiin tarkoituksiin linkin (jollaista en itse löydä netistä) Jörn Donnerin täydelliseen julkaisuluetteloon …

Kysytty

Terve arvon tiedonvälittäjät,

Tarvitsisin ammatillisiin tarkoituksiin linkin (jollaista en itse löydä netistä) Jörn Donnerin täydelliseen julkaisuluetteloon (ja siis vain kirjallisuuden saralta, mutta mukaan lukien lehti- ja muut artikkelit, sillä Donnerin leffapuolen ja hänen poliittisen uransa jäljet löytyvät verkosta helposti - toki olisin kiitollinen jos voisitte niitäkin tietoja täydentää ja/tai korjata).

Jos te löytäisitte linkin (tai muutaman linkin wikipedian ja finna.fi:n lisäksi) tai linkkejä - tai saisitte sellaisen kokoon - kiittäisin kovasti, ja ehkä rohkenen luvata myös lukevan yleisön puolesta, avustanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran julkaiseman Biografiakeskuksen kautta löytyvät Jörn Donnerin elokuvat ja häneltä julkaistut kirjat:

http://www.kansallisbiografia.fi/kb/artikkeli/4831/

Julkaistut teokset löytyvät myös Suomen kansallisbibliografia Fennicasta, mutta ne ovat hankalammin käytettävissä, koska mukana ovat myös saman teoksen eri painokset:

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI

Täydellistä luetteloa artikkeleista on tuskin mahdollista löytää. Artikkeliviitetietokanta Arton kautta löytyy tiedot 400 aikakauslehdestä. Sitä kautta löytyi 146 Jörn Donnerin kirjoittamaa artikkelia:

https://arto.linneanet.fi/vwebv/search?searchType=7&searchId=1574&maxRe…;