Terve. Anna Janssonin uudemmista kirjoista olisin kysynyt, että tiedän niistä hämärän lapset, vääriin käsiin ja pelon vangit. Onko näiden teosten välissä vielä…

Kysytty

Terve. Anna Janssonin uudemmista kirjoista olisin kysynyt, että tiedän niistä hämärän lapset, vääriin käsiin ja pelon vangit. Onko näiden teosten välissä vielä joku Maria Wern kirja? Kiitos paljon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luettelemasi kirjat todellakin ovat viimeisimmät suomennetut Maria Wern -dekkarit, eikä niiden välissä ole muita. Uusin Det du vet inte, ei ole vielä ilmestynyt suomeksi.