Terve! Aion maksaa E-passilla yhden kurssin, minä päivinä ja mihin aikaan tämä palvelu on auki teidän kirjastossa? Kiitos.

Kysytty

Terve!

Aion maksaa E-passilla yhden kurssin, minä päivinä ja mihin aikaan tämä palvelu on auki teidän kirjastossa?

Kiitos.

Vastaus

Vastattu

Hei.

ePassi näkyy olevan sähköinen maksutapa palveluntarjoajan ja asiakkaan välillä. Etupäässä käytössä on mobiilisovellus ja varauksin maksu puhelinnumerolla ja verkossa. Myös Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimialan palveluita voi maksaa mm. ePassilla, mutta ei tässä yhtälössä oikein kirjastolla ole mitään roolia: kurssi maksetaan siis suoraan kurssin järjestäjälle ensisijaisesti paikan päällä, jos he ovat rekisteröityneet ePassin käyttöpaikaksi.

Lähteet

epassi.fi, maksutavat
Helsingin kaupunki. Kulttuuri ja vapaa-aika. Maksut