Teollisuushistoria kiinnostaa.

Kysytty

Teollisuushistoria kiinnostaa. Löytyykö mistään lainattavaksi:
Säteri Valkeakoski Suomi
Tekijä: Zilliacus Benedict, Sarpaneva Timo, Vorberg Jurgen
ISBN:
Kustantaja:Säteri
Kieli: suomi
Painovuosi: 1961
Painos: 1
Sivumäärä:
Sidonta: Sidottu, kuvakansi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kirja on mahdollista saada lukusalikäyttöön Kansalliskirjastosta. Teos on osa Fennica-kokoelmaa. Kansalliskirjaston sivuilla sanotaan, että kansalliskokoelman aineistoja annetaan ainoastaan lukusalikäyttöön erikoislukusaliin. Aineiston lukusalilaina-aika on neljä viikkoa. Aineisto mahdollista tilata lukusalilainaksi joko eLomakkeella (Tilaus Kansalliskokoelmasta) tai vaihtoehtoisesti lukusalilainojen tilauslomakkeen voi täyttää kirjaston asiakaspalvelupisteessa. Kansalliskirjastoon tarvitsen Helka-kirjastokortin.

https://finna.fi/Record/fennica.290254