Telkkarissa mainos jossa hanu lintu johtaa RSO sinfoia oreseria. tuli äsken. kysymys mitä he soittivat

Kysytty

telkkarissa mainos jossa hanu lintu johtaa RSO sinfoia oreseria. tuli äsken. kysymys mitä he soittivat

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Radion sinfoniaorkesterilta (RSO) saamani vastauksen mukaan kyseessä on Anton Brucknerin sinfonia nro 9.