Tein varauksen monelle kirjalle helmet.fi-ssa. Mutta mitä sitten tapahtuu? Tuleeko minulle sähköposti kun ne kirjat ovat haettavissa?

Kysytty

Hei! Tein varauksen monelle kirjalle helmet.fi-ssa. Mutta mitä sitten tapahtuu? Tuleeko minulle sähköposti kun ne kirjat ovat haettavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat ilmoituksen saapuneista varauksista sen mukaan, minkä yhteystiedon olet antanut kirjaston asiakastietoihin.

Jos asiakastiedoissasi on puhelinnumerosi Suomen maakoodilla (esim. +358501234567), sinulle lähetetään varausilmoitus tekstiviestinä. Muutoin varausilmoitus lähetetään joko sähköpostitse tai postitse.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_…