Otsikko
Teille kaikille nyt iso kiitos palvelusta hyvästä taas vuodelta tältä! Joskus käyn jopa itse, usein tilaan, puoliso hakee, samallalailla palvelu pelaa hyvin…

Kysytty

Hei! Teille kaikille nyt iso kiitos palvelusta hyvästä taas vuodelta tältä!
Joskus käyn jopa itse, usein tilaan, puoliso hakee, samallalailla palvelu pelaa hyvin aina vaan...
Hyvää Joulunaikaa kaikille teille, karkkia tai jotain saatte vaikka hiukkasen myöhässä, mutta tulossa on :)
Onnekasta vuotta uutta 2016 myös toivotamme teille kaikille ahkerille asiakaspalvelijoille uutterille :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos.
On aina mukava kuulla kehuja :)

Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta-vuotta 2016 Sinulle ja puolisollesi.

Välitän terveisesi muillekin kirjastolaisille.