Teillä on lehti Astronomy Magazine. Haluaisin tiedustella kuinka pitkä on koti-laina aika tuolle lehdelle ja kuika monta kertaa lainan voi uusia? Kiitoksia.

Kysytty

Teillä on lehti Astronomy Magazine. Haluaisin tiedustella kuinka pitkä on koti-laina aika tuolle lehdelle ja kuika monta kertaa lainan voi uusia?
Kiitoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun seutukirjastossa aikakauslehtien laina-aika on kaksi viikkoa. Lehden uusinta numeroa ei lainata, mutta aikaisempia kyllä. Lainan voi uusia viisi (5) kertaa välillä palauttamatta edellyttäen, että lehdestä ei ole varauksia.