Teillä on ilmeisesti e-kirja Ruben Jen, PMP practice makes Perfect over 1000 questions and answers. Minulla on pääkaupunki seudun kirjastokortti. Miten voisin…

Kysytty

Teillä on ilmeisesti e-kirja Ruben Jen, PMP practice makes Perfect over 1000 questions and answers. Minulla on pääkaupunki seudun kirjastokortti. Miten voisin lainata tämän e kirjan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat lainata Kirkkonummen kirjaston e-kirjoja Kirkkonummen kirjastokortilla, jonka saat käymällä kirjastossa. Muista ottaa mukaan jotain henkilöpapereita niin se kirjoitetaan sinulle heti.